Site Loader

První použití míče může být obtížné, protože nabízí nestabilní povrch. Právě z tohoto důvodu vás nutí používat svaly jiným způsobem k udržení rovnováhy. Můžete začít tím, že uděláte několik jednoduchých cvičení, a poté vyzkoušíte složitější. Nejprve musíte vybrat míč, který odpovídá vašemu tělu, tedy správné velikosti. Existuje pět velikostí gymnastických míčů a abyste zjistili, která je nejvhodnější, posaďte se na míč s nohama položenými na zemi. Pokud máte kolena ohnutá o 90 stupňů, pak je to perfektní. Sezení na míči je prvním krokem v učení, jak jej používat.

gm

Na co se tato cvičební pomůcka používá

Praktické gymnastické míče Cvicdom jsou vhodné především pro osvojení si rovnováhy a kontroly nad svaly těla. Použití tohoto cvičebního míče může být zábavné a lze cvičit prakticky všude. Cvičení je doporučeno také pro osoby, které mají silné bolesti v bederní oblasti a nemohou trénovat pomocí závaží a nástrojů.

Trénink

Tento míč vám umožní procvičit řadu cviků, které jsou důležité pro rozvoj svalového tonusu a provádění kontrolovaných pohybů. Lze jej použít jak v tělocvičně, tak v pohodlí domova. To je důvod, proč se hodně používá, navíc je velmi snadné jej najít na trhu a nejde o velkou investici.

gm1

Jak správně cvičit

Cvičení by mělo trvat alespoň 30 minut a abyste si všimli fyzických výsledků, měli byste je provádět třikrát týdně. Rychlost u tohoto cvičení není důležitá. Pokud je cílem zvýšit pružnost a ohebnost, je nutné provádět pomalé a kontrolované pohyby, aby bylo dosaženo maximálního prodloužení svalů. Toto cvičení nevyžaduje rychlé pohyby, ale je dobré zkontrolovat, zda jsou břišní svaly vždy dokonale stažené. Existují různé typy cviků přímo zaměřené na určité partie

Výhody cvičení

Cvičení má mnoho výhod. Rozhodně prospěje vašemu kardiovaskulárnímu systému, a významně pomáhá v oblasti formování těla a tvorbě svalové hmoty. Pokud je prováděno pravidelně a po středně dlouhé období, umožňuje snížit přebytečnou tukovou hmotu, zlepší metabolismus a pružnost svalů. Pomůže vám ke koordinaci pohybů a svalové vytrvalosti. Cvičení s míčem je aerobní aktivita, která přímo ovlivňuje schopnost těla spalovat tuky.

Post Author: deamadre.cz